← Πίσω στις συχνές ερωτήσεις

Λαμβάνω ειδοποίηση ότι ενεργοποιήθηκε το Sentry Mode όταν ανοίγω την κάμερα στην επίσημη εφαρμογή Tesla. Είναι φυσιολογικό;

Αυτή ήταν μια ιδιαιτερότητα των Model S και Model X πριν το 2021, που συνδέονταν μέσω του παλιού owner API της Tesla. Αυτά τα οχήματα απαιτούσαν την ενεργοποίηση του Sentry Mode για να μεταδώσουν ζωντανή προβολή κάμερας στην επίσημη εφαρμογή Tesla, και αυτή η ενεργοποίηση πυροδοτούσε μια ειδοποίηση από το Sentry Pro που δεν συνδεόταν με πραγματικό συμβάν ασφαλείας.

Αυτό δεν συμβαίνει πια. Η Tesla απέσυρε το παλιό owner API, και το Sentry Pro χρησιμοποιεί πλέον αποκλειστικά το επίσημο Fleet API της Tesla — ακόμα και στα Model S και Model X πριν το 2021 (MCU2), που πλέον συνδέονται μέσω του διακόπτη ροής δεδομένων στην οθόνη του αυτοκινήτου. Σε όλα τα υποστηριζόμενα οχήματα, οι ειδοποιήσεις αντιστοιχούν σε πραγματικά συμβάντα Sentry Mode. Αν βλέπεις απρόσμενες διπλές ειδοποιήσεις σε υποστηριζόμενο όχημα, επικοινώνησε με την υποστήριξη.